kontor5

Oss på E6 Trafikskola

Välkommen till E6 Trafikskola i Göteborg – din partner på vägen mot ett B-körkort och handledarkurs. Vi är stolta över att erbjuda grundliga och pedagogiska körkortsutbildningar med fokus på kvalitet, individanpassning och säkerhet. Vi undervisar inte bara på svenska utan även på engelska, kurdiska, persiska, arabiska, tigrinska och teckenspråk.

Vår passion och vision

Vi på E6 Trafikskola brinner för att forma säkra och ansvarsfulla förare på våra vägar. Vårt mål är att inte bara ge dig körkortet i handen, utan också att utbilda dig till en kompetent förare med körkunskaper livet ut.

Vi tror att varje elev är unik och har sin egen takt och stil när det gäller att lära sig att köra. Därför anpassar vi alla utbildningar utifrån dig som individ och vårt uppdrag är att stötta dig, oavsett om du är nybörjare eller har tidigare erfarenhet, på din resa mot att bli en självsäker och säker förare.

Högkvalitativa utbildningar

Som elev hos oss på E6 Trafikskola kan du vara säker på att få en utbildning av högsta kvalitet. Vi vet att varje elev har olika behov, och vi anpassar våra utbildningar för att möta just dina krav.

kontor2

Våra instruktörer har lång erfarenhet och är dedikerade till att förbereda dig på bästa möjliga sätt för att bli en trygg och ansvarsfull förare på vägarna. Instruktörerna kommer att arbeta tätt tillsammans med dig för att identifiera både styrkor och områden som behöver förbättras. På så sätt skapar vi de bästa förutsättningarna för att du ska känna dig trygg och självsäker och nå fram till ditt B-körkort på snabbaste sätt.

Kameran

Trafiklärare och skolan chef
Undervisar på svenska, engelska, kurdiska, arabiska och persiska.
hamada

Hamada