Handledarkurs

Handledarkurs i Göteborg för att ta ditt B-körkort

Att ta körkort är en milstolpe i livet, och det innebär frihet och oberoende. För att uppnå detta mål är det viktigt att gå igenom nödvändiga steg, och en viktig del av processen är att ta handledarkursen, eller introduktionskursen. E6 Trafikskola i Göteborg erbjuder denna kurs för att hjälpa dig på vägen till att ta ditt B-körkort och börja köra självständigt.

Vad är en handledarkurs?

Handledarkursen är en obligatorisk utbildning som behövs för att du ska kunna köra privat tillsammans med en person som redan har ett B-körkort. Både handledaren och eleven måste gå denna kurs för att säkerställa att körningen sker på ett säkert och ansvarsfullt sätt.

Kursen är också nödvändig för att handledaren ska kunna bli behörig hos Transportstyrelsen, för att få lov att övningsköra privat med elever.

Priset för handledarkursen

Vi förstår att kostnaden är en viktig faktor när du överväger att ta en handledarkurs. Därför erbjuder vi konkurrenskraftiga priser. Vi tror på att göra körkortsprocessen så tillgänglig som möjlig för alla, och vårt pris är ett bevis på det.

Boka din handledarkurs idag hos E6 Trafikskola i Göteborg

För att komma igång med din handledarkurs hos E6 Trafikskola i Göteborg, behöver du bara kontakta oss. Vi kommer att guida dig genom bokningsprocessen och svara på alla dina frågor. Vi strävar efter att göra hela upplevelsen så smidig som möjligt, så att du kan fokusera på att hjälpa din elev att bli en skicklig förare.

Välkommen till E6 Trafikskola!

Translate »